Warunki pracy i płacy do uzgodnienia.

Oferty prosimy przesyłać na adres:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30 lub na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. kontaktowy: 61 4427300

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ramach pomocy w akcji zwalczania epidemii koronawirusa, w ostatnim czasie wysłała naszej jednostce w darze płyny do dezynfekcji oraz przyłbice. Z ogromnego serca dziękujemy za dary i okazaną życzliwość. ❤️👏

wosp

 

W ostatnim czasie uzyskaliśmy kilka pozytywnych odpowiedzi na nasz apel o pomoc i wsparcie w zaopatrzeniu Szpitala w środki ochrony osobistej oraz sprzętu medycznego niezbędnych w procesie udzielania świadczeń zdrowotnych związanych przede wszystkim w związku z przeciwdziałaniem COVID-19

Właśnie w dniu 11 maja 2020r. została podpisana umowa darowizny z Fundacją Polskiej Grupy Zbrojeniowej z siedzibą w Warszawie na dofinansowanie takich zakupów. 

FUNDACJA PGZ

Informujemy, że prace zbierane będą do 15.05.2020r .
Jednym z elementów rozstrzygnięcia, by wprowadzić obiektywną zewnętrzną ocenę trudu i pracy dzieci będzie ilość klikniętych polubień pod zdjęciami w poście poniżej.
Prace mogą składać również wszystkie dzieci będące pacjentami naszego szpitala, również te obecnie leczone na oddziale dziecięcym.
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU: 01.06.2020r - Dzień Dziecka
 
Link do prac:  facebook

Po wejściu na powyższą stronę administratorami Twoich danych będą: Facebook Inc. (główna siedziba Facebook’a w USA) i Facebook Ireland (uznana przez Facebook’a za główną siedzibę w UE) oraz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. doktora Kazimierza Hołogi w Nowym Tomyślu. W razie pytań możesz skontaktować się z Inspektorem ochrony danych w SPZOZ pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powyższy odnośnik nie zawiera kodów śledzących użytkownika.